2008年7月6日 星期日

健 康 blog : 穿 高 鞋   髖 關 節 退 化


健 康 blog : 穿 高 鞋   髖 關 節 退 化

鞋 、 小 背 心 加 超 短 熱 褲 , 幾 乎 係 今 個 夏 天 女 士 們 標 準 休 閒 打 扮 , 長 時 間 住 高 鞋 其 實 對 腳 都 幾 受 罪 , 但 女 士 就 會 話 就 無 問 題 , 番 平 底 鞋 反 而 會 唔 舒 服 。 不 過 , 大 家 千 祈 唔 好 睇 小 經 年 累 月 影 響 , 隨 時 患 上 「 高 鞋 綜 合 症 」 ( High-Heel Syndrome ) , 有 嚴 重 個 案 , 仲 因 為 關 節 長 期 受 壓 而 退 化 要 提 早 換 人 工 髖 關 節 。
最 近 澳 洲 物 理 治 療 師 Liz Quinn 講 , 越 越 多 女 士 因 為 得 高 鞋 多 而 受 傷 要 睇 醫 生 , 佢 估 計 每 10 個 女 人 有 6 個 都 試 過 因 為 鞋 受 傷 , 甚 至 有 人 會 患 上 高 鞋 綜 合 症 , 即 係 由 高 鞋 引 發 腳 痛 同 腰 背 痛 , 問 題 可 大 可 小 。
其 中 以 斗 零 鞋 引 起 問 題 就 最 大 , 因 為 只 得 個 斗 零 頂 起 成 個 人 , 令 身 體 承 受 最 高 壓 力 , 專 家 形 容 女 士 住 對 斗 零 就 好 似 叫 大 象 用 一 隻 腳 企 咁 , 將 成 身 力 放 晒 係 鞋 一 點 度 , 想 唔 背 痛 到 幾 難 。

所 謂 高 鞋 綜 合 症 其 實 就 係 指 腰 背 功 能 未 老 先 衰 , 原 本 只 會 老 先 出 現 毛 病 , 好 似 下 腰 背 痛 、 膝 頭 同 腳 痛 , 甚 至 最 嚴 重 永 久 髖 關 節 受 傷 都 會 早 早 出 現 。 少 女 時 代 就 開 始 鞋 最 危 險 , 佢 比 起 同 齡 女 仔 高 10 倍 機 會 出 現 背 痛 , 所 以 女 士 貪 靚 之 餘 , 都 要 考 慮 健 康 , 就 算 唔 可 以 捨 棄 高 鞋 , 都 應 該 縮 短 時 間 , 等 關 節 可 以 休 息
blog 主 : 醫 神

斗 零 鞋 最 易 引 起 綜 合 症 。


刊於07月06日 蘋果日報

壹傳媒互動有限公司 atnext.com 版權所有 不得轉載


_______________________________________
YM - 離線訊息
就算你沒有上網,你的朋友仍可以留下訊息給你,當你上網時就能立即看到,任何說話都冇走失。
http://messenger.yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言