2008年7月14日 星期一

關 員 放 蛇 遭 奸 商 當 街 鬧

生果日報 20080714
特 稿
關 員 放 蛇 遭 奸 商 當 街 鬧





現 時 海 關 只 有 九 名 人 員 專 責 跟 進 及 調 查 呃 秤 案 件 , 隨 舉 報 個 案 上 升 , 海 關 須 加 強 巡 查 , 調 查 人 員 的 工 作 量 及 壓 力 大 增 。 有 調 查 人 員 坦 言 , 除 遭 商 販 當 街 指 罵 外 , 平 日 下 班 避 去 曾 執 法 的 街 市 , 以 免 遇 上 不 必 要 的 麻 煩 。
下 班 後 避 去 問 題 街 市
參 與 調 查 呃 秤 的 海 關 署 理 消 費 者 保 障 組 高 級 貿 易 管 制 主 任 郭 翠 華 表 示 , 為 加 強 打 擊 呃 秤 , 該 組 人 員 會 「 放 蛇 」 調 查 : 「 我 會 以 不 同 組 合 , 例 如 扮 夫 婦 假 裝 買 , 但 就 唔 會 有 乜 特 別 打 扮 , 只 係 好 似 一 個 普 通 人 咁 。 」
郭 坦 言 , 曾 遇 過 不 少 被 懷 疑 呃 秤 的 商 販 當 街 發 難 指 罵 , 「 俾 人 咁 當 街 鬧 , 當 然 唔 好 受 , 但 我 仍 需 耐 心 咁 叫 佢 冷 靜 。 」 她 不 諱 言 , 平 日 下 班 會 盡 量 避 免 去 曾 經 執 法 的 問 題 街 市 , 「 避 免 尷 尬 同 不 必 要 麻 煩 , 就 算 屋 企 附 近 街 市 , 我 都 盡 量 唔 去 , 寧 願 兜 路 去 其 他 街 市 買 。 」
雖 然 調 查 呃 秤 需 經 常 到 又 濕 又 滑 的 街 市 工 作 , 但 郭 也 樂 在 其 中 , 「 可 以 唔 使 經 常 留 辦 公 室 咁 悶 , 工 作 比 較 多 元 化 。 」
本 報 記 者
部 份 呃 秤 黑 點
地 區 : 港 島
黑 點 : 灣 仔 鵝 頸 橋 街 市

地 區 : 九 龍
黑 點 : 旺 角 奶 路 臣 街 街 市 、 旺 角 花 園 街 街 市 、 觀 塘 瑞 和 街 街 市

地 區 : 新 界
黑 點 : 荃 灣 楊 屋 道 街 市 、 屯 門 新 墟 街 市

資 料 來 源 : 香 港 海 關




Powered by Leies.com - Leies Chan
FruitDaily 1.1J(Full) Coded by Maninnet

_______________________________________
YM - 離線訊息
就算你沒有上網,你的朋友仍可以留下訊息給你,當你上網時就能立即看到,任何說話都冇走失。
http://messenger.yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言