2008年7月14日 星期一

生果日報 20080714JUSCO 翻 新   住 家 菜 單 身 族

生果日報 20080714
JUSCO 翻 新   住 家 菜 單 身 族

■ 開 放 式 廚 房 引 人 食 慾 。



等 了 足 足 3 個 月 , 康 怡 吉 之 島 終 於 翻 新 完 畢 , 除 最 得 太 太 們 歡 心 的 超 市 外 , 場 內 新 食 肆 亦 不 會 讓 你 失 望 。 其 中 包 括 首 次 進 駐 香 港 的 大 戶 屋 、 重 臨 香 江 的 山 頭 火 等 和 風 料 理 。 個 人 最 鍾 意 是 由 Food Court 變 身 而 成 的 甜 品 街 , 集 齊 中 西 日 甜 品 , 就 算 要 在 吉 之 島 行 全 日 , 都 唔 怕 餓 親 個 肚 啦 !

記 者 : 區 佩 嫦
攝 影 : 林
Model : Samson 、 Kiko & Alice@StageModels


■ 小 朋 友 見 到 咁 多 甜 品 , 一 定 會 好 開 心 。



■ 近 萬 七 平 方 呎 的 甜 品 街 , 絕 對 滿 足 到 嗜 甜 之 士 。



■ 好 多 甜 品 都 是 即 叫 即 製 。



■ 首 次 來 港 的 大 戶 屋 。





■ 加 $10 便 可 將 白 飯 改 成 海 帶 、 小 魚 或 山 芋 茸 飯 。



盡 情 大 嚼   熱 辣 家 常 菜
首 次 踏 足 香 港 的 「 大 戶 屋 」 , 以 做 傳 統 日 式 家 庭 料 理 響 朵 , 在 日 本 主 要 針 對 單 身 一 族 食 客 , 大 戶 屋 會 長 河 合 直 中 稱 , 店 內 以 「 安 全 、 安 心 、 美 味 」 為 經 營 理 念 , 在 世 界 各 地 搜 羅 「 一 番 」 新 鮮 食 材 , 如 日 本 米 、 巴 西 雞 、 美 國 冰 鮮 豬 扒 … … 還 要 做 到 每 碟 熱 辣 辣 才 上 : 「 食 物 新 鮮 熱 辣 最 好 味 , 我 們 堅 持 要 給 食 客 最 好 。 」 另 外 , 定 食 中 的 白 飯 加 入 備 長 炭 , 讓 礦 物 質 滲 入 飯 粒 中 , 還 可 選 擇 小 魚 飯 、 海 帶 飯 及 山 芋 茸 飯 。




帶 子 蒸 籠 飯 + 鮮 蔬 雞 肉 $78
混 入 甘 粒 、 牛 蒡 粒 等 蒸 成 的 飯 , 帶 淡 淡 竹 香 , 飯 面 還 加 鮮 味 的 北 海 道 帶 子 。




雞 肉 蔬 菜 燴 黑 醋 醬 定 食 $75
炸 香 的 雞 肉 以 黑 醋 汁 略 炒 , 肉 質 juicy 帶 點 酸 , 好 食 過 咕 嚕 肉 。




和 風 蘿 蔔 茸 漢 堡 鐵 板 定 食 $76
肥 厚 的 漢 堡 扒 加 煙 肉 粒 , 增 添 油 份 肉 香 。

大 戶 屋 ( 2560 1991 )
位 置 : 地 下 L013 舖
輕 食   拉 意 粉

豬 面 頰 做 叉 燒
曾 於 銅 鑼 灣 插 旗 的 「 山 頭 火 」 最 近 於 太 古 重 燃 , 其 鹽 味 拉 最 受 歡 迎 , 叉 燒 以 豬 面 頰 肉 製 成 , 可 惜 現 正 試 業 只 提 供 鹽 味 、 豉 味 、 豉 油 味 及 辣 味 拉 , 想 食 豬 面 頰 肉 要 待 18 日 才 有 。




鹽 味 ( 前 ) 、 豉 味 拉   各 $58
奶 白 色 豬 骨 湯 底 味 濃 不 太 鹹 , 拉 彈 牙 。 腸 腩 叉 燒 以 豬 腩 肉 製 , 肉 質 軟 滑 惹 味 。

山 頭 火 ( 2967 4044 )
位 置 : 地 下 L002 舖
紅 豆 忌 廉 咖 啡
「 夢 見 屋 」 主 打 日 式 意 粉 、 意 大 利 菜 飯 外 , 還 有 有 機 咖 啡 。 有 機 咖 啡 豆 由 日 本 進 口 , 以 日 本 流 行 的 飲 法 : 加 紅 豆 茸 及 忌 廉 , 味 道 略 甜 但 有 口 感 。




有 機 咖 啡 伴 紅 豆 茸 $28
以 紅 豆 茸 和 忌 廉 代 替 糖 及 奶 , 嗜 甜 者 必 試 。

夢 見 屋 ( 2560 2483 )
位 置 : 2 樓 L202 號 舖




Desert Time   中 西 日 任 揀
從 前 的 Food Court 現 已 變 成 甜 品 街 , 佔 地 16,500 平 方 呎 , 有 土 耳 其 雪 糕 MADO 、 比 利 時 皇 家 御 用 餅 店 ANTIQUE 等 超 過 10 間 甜 品 店 。 不 過 最 吸 引 是 從 日 本 首 次 來 港 的 芭 蕉 堂 , 其 笑 來 美 餅 ( 日 本 糖 不 甩 ) 由 蒟 蒻 及 黑 豆 糖 製 成 , 沾 上 抹 茶 、 黑 糖 等 粉 末 , 屬 健 康 傳 統 甜 品 。 還 有 Sakura-street 銅 鑼 燒 專 門 店 , 銅 鑼 燒 即 豆 沙 包 , 唔 止 有 豆 沙 餡 , 還 有 芒 果 慕 絲 、 士 多 啤 梨 吉 士 、 意 大 利 芝 士 蛋 糕 等 , 選 擇 多 多 。




三 色 白 玉 ( 前 ) $15 、 鮮 士 多 啤 梨 吉 士 忌 廉 ( 後 ) $16
三 色 白 玉 是 紅 豆 茸 上 放 3 粒 糯 米 糰 , 好 煙 韌 ; 士 多 啤 梨 吉 士 忌 廉 有 原 粒 士 多 啤 梨 , 甜 卻 不 膩 !

Sakura-street ( 2567 0888 )
位 置 : 地 下 L004 舖




黃 豆 味 笑 來 美 餅 $45/200g
入 口 似 花 生 味 , 比 中 國 糖 不 甩 更 好 食 。





師 傅 將 大 大 笑 來 美 餅 切 開 , 撒 上 抹 茶 等 味 粉 。

芭 蕉 堂 ( 2967 5724 )
位 置 : 地 下 L033 舖





陳 女 士 : 大 戶 屋 的 黑 醋 醬 雞 肉 好 惹 味 , 椰 菜 都 好 爽 脆 。





梁 先 生 : 無 Food Court 但 多 幾 間 日 式 食 肆 , 選 擇 多





Margaret : 甜 品 街 感 覺 好 多 食 , 芭 蕉 屋 甜 品 最 好 味 。





Powered by Leies.com - Leies Chan
FruitDaily 1.1J(Full) Coded by Maninnet

_______________________________________
YM - 離線訊息
就算你沒有上網,你的朋友仍可以留下訊息給你,當你上網時就能立即看到,任何說話都冇走失。
http://messenger.yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言