2009年7月17日 星期五

科學園新Hit踩躺車




special

科學園新 Hit踩躺車

2009年07月10日

摘生果、摸蜆都比較靜態,近期網上熱門討論科學園單車徑,事關有最新 hit的「躺車」(躺式單車),加上路程唔難,適合一家大細玩,最啱假日全家人一齊出動。

躺式單車( Recumbent bike)望落好似好兒戲,其實好處極多,經專業力學設計令騎乘者唔會感到腰、背及臀部痛,同時有修腹作用,女士聽到最開心。另一重點是有三輪款式,唔使識玩單車都玩得,大人小朋友都踩得輕鬆自在。
澳 洲 Greenspeed GT1是最大眾化躺式單車,但售價達$15,000,時租則$150,現在有家庭 package,租多一架 KMX Kid's Trike Storm總數收$200,如果一家三口出車$350可玩足一個鐘,足夠時間由科學園單車徑來回大埔海濱公園,沿途有白石角海濱長廊靚海景,假日全家影吓 相踩吓單車確唔錯。

唔好以為躺式單車好慢,踩得快時速可達 50公里,但車身夠安全穩陣,小朋友都享受到飆車快感。

單源老闆 Corbett Rowell係躺式單車發燒友,佢話這類車開始被香港家庭接受,配件仲有好多,依家假日甚至要預約先可租到車。

解構躺車

工作人員喺出車前會調節到適合你的身形長度,令踩起來更流暢。

Greenspeed GT1屬摺合式車款,但摺合後 size仍大,較難攜帶。

兩邊手控各有倒後鏡和波箱,很專業。

試後感

Kitty:「我唔識踩兩轆單車,比起平時玩開的三輪車好玩得多,瞓喺度踩好舒服,速度快但唔怕反車,我會叫媽咪再帶我嚟踩。」

Tina:「開頭玩時仍未習慣,感覺麻麻,覺得難控制,但後來踩順咗後感覺爽好多,三輪設計安全又舒服,踩好耐都冇坐到 petpet痛。」

路線:科學園至大埔海濱公園
來回時間:約一小時
風景:★★★★
難度:★(以 5★為最高)

單源

科學園 19座地下 S03
2210 5050

搵食填肚

科學園好似守衛森嚴的高科技區域,其實非租客和工作人員也可以入內參觀。踩完還車後想醫肚,可以再到 food court Fresh開餐,有中、西、東南亞等美食,價值亦實惠,仲有開揚露天茶座,食得優悠舒適。

Fresh科學園科技大道西 8號 2210 7022

菠蘿配火腿的夏威夷薄餅口味清新,最適合夏天吃。$68

消暑影相

科學園風景優美,黃金飛船是影全家福必到景點。

天時暑熱踩單車,風扇仔作用不大,最新的降溫 product是電子凍棒,無化學作用,一掂即透心涼,甚至可紓緩運動時手腳的損傷紅腫。$368( JC Shop 3102 2783)

方便單車徑

若要玩傳統單車,可選大美督郊野公園至西沙這條單車徑,沿途有燒烤場、魚場、石灘等,踩到累時可停低 hea一陣,景色怡人。整體路段平坦,合家歡最啱踩,途中亦有公廁和士多,夠方便,只係到馬鞍山一帶時較多馬路燈位,家長緊記睇實小朋友咪衝燈。租車交車 亦方便,唔想踩足全程亦可於大美督、大埔或馬鞍山還車。

路段屬平坦易踩,小朋友都輕鬆踩得到。

西沙單車徑尾段有很多食店,踩到累醫肚好地方。

大美督、馬鞍山都有租單車店,時租$18-40,可於不同地點還車。

路線:大美督郊野公園至西沙
來回時間:約三小時
風景:★★★★★
難度:★★★

單車公園

唔想長途跋涉到郊外踩單車,市中心單車公園也是好選擇,內有專為小朋友而設的花式單車徑,唔會太難亦夠安全,小朋友玩得開心,家長亦放心。

沙田小瀝源歷奇單車場

地方夠大,內裏單車徑有很多不同花式設計,上橋落斜、高速旋轉、路障等,同時亦可玩繞圈計時比賽。場內設有小食亭,不過只於周末和假日開放。
好玩度:★★★★★

陳小朋友:「媽咪一個月會帶我嚟呢度玩幾次,有時同阿哥玩鬥快,好玩過踩平路單車徑。」

九龍城賈丙達公園單車場

設計較舊,但道路難度性較高,九曲十三彎,初學單車小朋友要有大人傍住先安全。而公園內和鄰近有租單車店舖,時租收費$15-$40,很方便。
好玩度:★★★★

場內有單車店,即租即玩,適合越區踩單車家庭。

荃灣公園兒童單車徑

對象是 12歲以下小童,設計比其他繽紛,又布滿動物形態裝飾,有上橋、隧道、斜坡等基本設定但冇難度,唔驚小朋友難掌握。
好玩度:★★★

壹傳媒互動有限公司 版權所有 不得轉載
FullMagPC (NGPH06)Sudden View 1.0


沒有留言:

張貼留言