2008年8月30日 星期六

Virginia : 燒 肉 唔 等 於 燒 臘

Virginia : 燒 肉 唔 等 於 燒 臘
香 港 近 年 多 了 不 少 日 式 「 燒 肉 」 店 , 味 竹 是 其 中 一 間 , 開 了 一 年 多 , Virginia 就 由 開 店 做 到 現 在 。 當 中 最 好 笑 的 , 是 開 舖 初 期 , 「 好 多 人 經 過 聞 到 一 陣 烤 肉 香 , 就 問 我 , 燒 肉 ? 呢 度 專 食 叉 燒 同 燒 豬 燒 鵝 ? 」 好 多 人 都 將 「 日 式 燒 肉 」 , 當 了 是 「 高 級 燒 臘 」 , 而 Virginia 會 解 釋 , 其 實 係 日 式 韓 國 燒 烤 。 而 她 在 這 年 間 更 慢 慢 看 「 燒 肉 」 成 為 潮 流 , 越 做 越 人 氣 。 更 有 唔 少 至 潮 食 法 出 現 , 「 日 本 清 酒 近 來 真 係 好 紅 , 好 多 人 對 佢 有 興 趣 , 於 是 我 都 搞 一 個 『 清 酒 . 燒 肉 料 理 』 ( $390 位 , 兩 位 起 ) 晚 市 套 餐 , 呢 個 餐 由 現 在 到 9 月 30 日 在 晚 市 6pm 至 10:30pm 供 應 , 有 前 菜 炸 櫻 蝦 豆
腐 、 北 海 道 雪 場 蟹 、 北 海 道 帶 子 、 魷 魚 1 隻 、 鹽 燒 澳 洲 和 牛 、 汁 燒 法 國 鵪 鶉 、 雞 腿 肉 、 一 口 牛 舌 、 羊 架 及 豬 頸 肉 等 , 加 上 冷 素 同 雪 葩 , 本 身 已 經 好 豐 富 , 仲 搵 品 酒 師 為 各 種 肉 類 選 配 6 種 清 酒 去 配 合 , 係 一 個 認 識 日 本 燒 肉 同 品 酒 好 機 會 , 我 介 紹 朋 友 食 , 大 家 都 話 我 好 介 紹 。 」
味 竹 燒 肉 店 ( 2513 8886 )
太 古 城 第 十 期 金 星 閣 G1019 地 舖

■ 北 海 道 帶 子 配 牛 油 燒 , 又 香 又 惹 味 。

刊於08月30日 蘋果副刊
壹傳媒互動有限公司 atnext.com 版權所有 不得轉載

為了不斷提升Yahoo! Mail,雅虎香港誠邀你參與意見調查。請前往http://surveylink.yahoo.com/wix/p5429076.aspx 發表你的意見!

沒有留言:

張貼留言