2008年8月4日 星期一

花 雕 燴 牛 尾   茶 餐 廳 升 級

花 雕 燴 牛 尾   茶 餐 廳 升 級
當 中 國 人 遇 上 鬼 佬 , 在 李 小 龍 電 影 的 情 節 總 係 打 埋 一 堆 。 但 在 飲 食 界 , 經 過 多 年 來 交 流 , 中 西 飲 食 文 化 融 和 早 在 茶 餐 廳 中 實 現 , 「 四 正 版 」 茶 餐 廳 紅 螞 蟻 今 次 再 升 級 , 以 中 式 食 材 西 式 烹 調 , 將 中 西 文 化 在 花 雕 × 牛 尾 、 烤 鴨 × 油 餅 上 盡 情 升 級 。

記 者 : 張 一 豪
攝 影 : 周 旭 文
Model : Edmond ( Stage Models )
西 式 烹 調 中 式 食 材 香 港 在 中 西 文 化 雜 交 下 , 形 成 的 香 港 獨 特 飲 食 文 化 , 茶 餐 廳 就 係 一 個 好 例 子 , 近 年 香 港 多 了 不 少 「 升 級 版 茶 餐 廳 」 , 當 中 「 紅 螞 蟻 」 可 以 說 是 成 功 例 子 , 他 們 有 茶 餐 廳 的 多 元 化 , 亦 有 比 茶 餐 廳 更 高 幾 班 的 創 意 和 包 裝 。 全 新 品 牌 「 Ant One 一 品 螞 蟻 」 , 首 間 食 肆 進 駐 鑽 石 山 荷 里 活 廣 場 , 更 發 揮 創 意 , 炮 製 出 一 系 列 中 西 合 璧 , 而 且 不 失 特 色 和 味 道 的 新 口 味 。
今 次 新 店 的 「 新 鮮 煮 意 」 相 當 創 新 大 膽 , 將 深 入 民 心 之 中 國 傳 統 菜 式 , 以 嶄 新 烹 調 方 法 全 新 演 繹 。 例 如 酥 皮 焗 老 酒 燴 牛 尾 , 就 用 了 中 國 的 花 雕 酒 去 燴 牛 尾 , 然 後 再 放 入 酥 皮 內 焗 , 香 醇 酒 味 揮 發 過 後 , 焗 出 牛 尾 肉 的 美 味 ; 另 外 香 酥 糯 米 手 撕 羊 肉 , 以 糯 米 做 底 層 輕 炸 香 , 再 鋪 上 手 撕 羊 肉 , 再 用 粉 漿 封 炸 , 羊 肉 汁 滲 入 糯 米 內 , 蘸 甜 醬 吃 別 有 風 味 。
新 推 出 「 烤 焗 家 鄉 薄 餅 」 系 列 , 是 用 中 式 傳 統 油 餅 做 成 酥 皮 底 , 配 以 中 、 西 式 食 材 及 烹 調 方 法 , 帶 出 新 奇 感 覺 。 而 意 粉 系 列 , 亦 創 意 十 足 , 有 西 式 的 烹 調 , 加 入 中 式 食 材 , 又 或 者 東 南 亞 風 格 , 口 感 亦 相 當 新 穎 。 而 記 者 一 番 推 介 , 就 係 醉 酒 麻 香 凍 法 國 鵝 肝 , 先 以 現 時 流 行 的 「 Slow Cook 」 慢 煮 法 將 法 國 鵝 肝 浸 熟 後 , 即 時 放 入 冰 水 冷 卻 , 再 將 鵝 肝 放 入 秘 製 麻 油 、 上 湯 及 中 國 花 雕 酒 等 的 秘 製 汁 浸 過 夜 , 然 後 切 片 , 入 口 甘 香 即 化 , 而 且 無 煎 鵝 肝 油 膩 , 完 全 是 中 西 美 食 Crossover 的 最 佳 示 範 。
酥 皮 焗 老 酒 燴 牛 尾 $75 紅 酒 帶 酸 , 燴 出 來 的 牛 尾 會 香 濃 帶 酸 , 但 這 個 用 花 雕 老 酒 去 燴 , 肯 定 不 會 太 酸 , 但 估 不 到 酒 味 融 入 汁 底 , 更 能 帶 出 牛 味 , 火 候 亦 掌 握 很 好 , 牛 尾 不 軟 不 爛 。
瑞 士 香 金 華 火 腿 鮮 蟹 棒 肉 扁 意 大 利 $68 汁 底 很 Creamy 、 很 香 , 加 上 鮮 蟹 肉 和 點 點 香 已 很 夾 , 但 最 大 驚 喜 來 自 鹹 香 金 華 火 腿 , 味 道 相 輔 相 成 。
醉 酒 麻 香 凍 法 國 鵝 肝 $68 烹 調 方 法 有 點 像 醉 雞 , 製 作 方 法 繁 複 , 兩 大 片 都 只 不 過 賣 $68 , 鵝 肝 Fans 專 誠 去 食 這 個 菜 , 肯 定 無 悔 。
馬 來 喇 沙 花 枝 片 雞 絲 軟 殼 蟹 扁 意 大 利 $72 這 亦 是 一 個 特 別 的 Crossover 菜 式 , 意 粉 配 喇 沙 汁 底 , 配 啖 啖 肉 軟 殼 蟹 , 充 滿 馬 來 風 味 的 意 粉 , 大 膽 又 相 當 令 人 滿 意 。
京 式 烤 鴨 肉 油 薄 餅 $68 這 件 薄 餅 賣 相 跟 「 Pizza 」 無 甚 分 別 , 但 吃 下 去 , 有 點 像 烤 鴨 薄 餅 , 以 香 脆 酥 皮 油 餅 做 底 , 帶 出 與 別 不 同 風 味 。
營 運 經 理 屈 先 生 : 「 我 廚 師 團 隊 入 面 有 一 班 中 、 西 、 東 南 亞 大 廚 , 將 會 諗 更 多 大 眾 化 又 有 世 界 各 地 特 色 菜 式 , 希 望 『 一 品 』 會 成 為 餐 廳 另 一 個 品 牌 。 」
食 客 有 Say 已 經 第 4 次 , 食 唔 錯 , 不 過 多 數 食 Set , 原 來 有 咁 特 別 菜 式 , 都 會 試 下 。
坐 得 都 幾 舒 服 , 份 量 可 以 大 就 好 , 因 為 都 幾 好 味 。
Ant One 一 品 螞 蟻 地 址 : 鑽 石 山 荷 里 活 廣 場 3 樓 311B 號 舖
電 話 : 2321 9832

■ 鬼 佬 燴 牛 尾 用 中 國 酒 , 燴 出 好 牛 味 。

刊於08月04日 蘋果副刊
壹傳媒互動有限
公司 atnext.com 版權所有 不得轉載

Yahoo! 推出全新@ymail.com 電郵地址,想登記你的新身份? 請前往 http://hk.promo.yahoo.com/mail/ymail/ 了解更多相關資訊!

沒有留言:

張貼留言