2008年8月4日 星期一

喀 比 草   遇 舞 動 奇 象

喀 比 草   遇 舞 動 奇 象
來 到 泰 國 喀 比 最 南 的 Koh Lanta , 不 要 期 望 像 布 吉 一 樣 夜 夜 笙 歌 狂 飲 爛 醉 。 想 當 日 我 不 過 隨 口 問 附 近 有 無 夜 市 , 已 被 當 地 人 無 情 一 睥 , 「 喀 比 , 係 感 受 大 . 自 . 然 ! 」 喀 比 的 魅 力 在 日 間 也 在 林 間 , 環 島 橡 膠 樹 釋 放 原 始 熱 情 森 林 氣 息 , 這 沒 有 人 妖 花 姿 繚 繞 , 但 象 仔 長 鼻 鼻 更 加 熱 情 可 人 , 碰 到 遊 客 仲 會 大 跳 Cha Cha !

記 者 : 劉 嘉 蕙
攝 影 : 陳 陶 鈞
鳴 謝 : 泰 國 旅 遊 局
腳 坐 爛 板 船 避 世 最 好 去 喀 比 Koh Lanta , 因 為 夠 隔 涉 。 喀 比 Koh Lanta 由 兩 個 小 島 Koh Lanta Noi 及 Koh Lanta Yai 組 成 , 前 者 純 粹 民 居 , 後 者 則 是 泰 國 近 年 新 興 旅 遊 勝 地 , 以 北 歐 客 為 主 。 遊 客 到 達 喀 比 機 場 要 坐 約 1 個 小 時 車 到 碼 頭 , 再 連 人 帶 車 轉 兩 次 船 , 第 一 站 停 Lanta Noi , 上 岸 又 搭 15 分 鐘 車 去 另 一 碼 頭 駁 船 過 Lanta Yai 。 而 船 , 是 「 連 人 帶 車 船 」 , 船 身 簡 陋 , 無 遮 無 擋 得 塊 爛 甲 板 , 與 一 眾 勞 動 味 重 的 當 地 人 齊 齊 高 腳 看 海 , 甚 有 黑 社 會 電 影 中 二 五 仔 草 feel 。
許 多 人 到 喀 比 攀 石 和 潛 水 , 此 行 天 氣 麻 麻 , 我 選 保 守 的 Plan C ─ ─ 島 上 生 態 遊 。 因 曼 谷 和 布 吉 的 過 度 興 旺 , 令 人 忘 記 還 有 一 大 片 未 經 修 飾 的 熱 帶 森 林 。 在 Koh Lanta , 周 圍 可 看 到 橡 膠 樹 林 , 一 棟 棟 像 塗 滿 白 色 塗 改 液 的 朱 古 力 。 「 Koh Lanta 七 成 面 積 種 滿 橡 膠 樹 , 工 人 在 樹 幹 放 個 兜 , 收 集 到 一 定 份 量 的 橡 膠 就 拿 去 加 工 … … 」 當 地 導 遊 以 九 牛 二 虎 之 力 用 英 文 講 解 , 我 也 回 敬 九 牛 二 虎 之 力 去 聽 , 但 只 聽 到 咁 多 咋 !
大 象 跳 Cha Cha 行 程 二 , 導 遊 安 排 較 有 動 感 的 山 洞 探 險 及 騎 大 象 , 二 揀 一 。 我 了 鞋 , 攝 影 師 一 身 器 材 , 雙 雙 被 勸 導 參 加 冇 咁 危 險 的 騎 大 象 。 去 到 停 象 場 , 門 口 的 小 象 居 然 natural high , 腳 上 扣 住 鎖 鏈 , 但 仍 宛 若 無 事 的 行 來 行 去 , 很 有 節 奏 感 。 我 看 了 3 分 鐘 , 終 於 看 懂 佢 應 該 係 跳 緊 Cha Cha ! 舞 動 奇 象 ! 平 常 動 物 園 的 象 , 不 是 企 度 發 呆 唔 多 郁 嗎 ? 面 對 這 隻 dancing elephant , 實 在 無 法 不 令 人 第 一 時 間 請 佢 食 蕉 以 作 獎 勵 。 想 不 到 小 象 不 只 步 法 一 流 , 接 蕉 亦 很 有 一 手 , 一 面 食 蕉 , 臉 上 還 露 出 士 尼 小 飛 象 式 笑 容 , 識 笑 象 ? 好 詭 異 呀 !
騎 象 遊 , 是 Koh Lanta 其 中 一 項 王 牌 節 目 , 這 場 象 , 要 騎 足 一 個 鐘 。 在 象 伕 的 帶 領 下 , 我 們 走 入 森 林 , 上 坡 下 坡 , 同 時 見 證 動 物 滋 養 森 林 的 重 要 儀 式 ─ ─ 大 象 便 便 , 像 椰 子 , 新 鮮 熱 辣 , 但 唔 臭 。
咪 當 我 水 魚 04 年 南 亞 海 嘯 , 喀 比 也 被 波 及 , 這 次 遊 Koh Lanta , 看 到 沿 岸 一 列 新 房 屋 , 都 是 災 後 重 新 振 作 的 成 果 , 一 些 resort 也 正 在 裝 修 建 池 , 準 備 迎 接 下 個 旺 季 的 客 人 。 Koh Lanta Yai 另 一 邊 的 紅 樹 林 , 就 安 靜 得 恍 如 沒 有 旁 觀 過 任 何 災 禍 。 小 艇 在 水 上 快 速 移 動 , 偶 然 經 過 幾 間 漂 流 小 屋 , 供 遊 客 租 借 搞 BBQ party 。 遊 紅 樹 林 的 目 的 , 原 來 是 : 船 伕 指 住 前 方 有 幾 個 小 島 問 , 「 想 去 嗎 ? 」 「 想 。 」 「 我 無 油 , 畀 多 少 少 錢 我 就 駛 過 去 。 」 在 水 中 央 , 你 真 係 當 我 水 魚 ? 終 於 全 船 6 人 和 議 歸 隊 。
Sang Kha Ou Resort & Spa 地 址 : 86 Moo7, Sang Kha Ou, Koh Lanta, Krabi, Thailand
電 話 : ( 66 ) 86-959-6879
網 址 : http://www.sangkhaouresort.com
嘆 Spa 睇 戲 好 梳 乎 Koh Lanta 有 很 多 Beach Resort , 而 Langham Place Eco Resort & Spa 是 島 上 唯 一 國 際 五 星 級 Resort , 它 前 身 是 五 星 Rawiwarin Resort , 朗 豪 酒 店 購 入 後 將 設 施 略 作 調 整 , 再 引 入 川 Spa 。 川 Spa 以 五 行 為 主 題 , 技 師 會 根 據 客 人 的 五 行 屬 性 調 配 適 當 療 程 。 招 牌 全 包 宴 Chuan Serenity Shen 包 石 頭 按 摩 、 水 療 、 香 氛 facial 等 , 3 小 時 收 費 約 $1,212 。 攝 影 師 哥 哥 只 幫 襯 $385 基 本 套 餐 , 半 粒 鐘 就 了 。
Resort 仲 設 多 項 娛 樂 設 施 , 最 特 別 係 迷 你 戲 院 及 音 樂 室 。 300 呎 戲 院 每 日 公 映 兩 場 , 戲 碼 先 到 先 揀 , 凳 、 爆 穀 、 音 響 都 同 一 般 戲 院 無 異 ; 音 樂 室 則 採 用 真 空 管 擴 音 器 , 就 連 高 級 Villa 房 內 亦 設 有 同 類 擴 音 器 , 正 !
Langham Place Eco Resort & Spa 地 址 : 139 Moo8, Koh Lanta, Krabi, Thailand
網 址 : http://krabi.langhamplacehotels.com
出 門 提 一 提 簽 證 : 持 BNO 或 特 區 護 照 均 毋 須 簽 證 。 查 詢 : 2521 6481 ( 泰 國 領 事 館 )

機 票 : 乘 泰 國 航 空 由 香 港 至 喀 比 , 來 回 機 票 價 $6,410 起 。 查 詢 : 2179 7790 ( 泰 國 航 空 )

套 票 : 喀 比 藍 塔 島 Koh Lanta 三 日 兩 夜 自 由 行 套 票 $2,999 起 , 包 來 回 機 票 ( 曼 谷 機 場 轉 機 ) , 兩 晚 住 宿 Langham Place Eco Resort & Spa , 有 效 期 至 10 月 31 日 。 查 詢 : 2499 2278 ( 安 運 旅 遊 )

貨 幣 : 1 港 元 約 兌 4.29 泰 銖 ( 文 中 價 錢 已 折 算 港 元 )

電 壓 : 220V , 兩 腳 扁 插 頭
下 周 泰 國 喀 比 天 晴 25-32 ℃

■ 會 跳 舞 的 小 象 。

■ 喀 比 保 留 較 質 樸 的 大 自 然 氣 息 。

刊於08月04日 蘋果副刊
壹傳媒互動有限公司 atnext.com 版權所有 不得轉載

Yahoo! 推出全新@ymail.com 電郵地址,想登記你的新身份? 請前往 http://hk.promo.yahoo.com/mail/ymail/ 了解更多相關資訊!

沒有留言:

張貼留言