2009年4月16日 星期四

Crunchonomics 緊 縮 經 濟 學 : 日 常 慳 錢 5 貼 士

Crunchonomics 緊 縮 經 濟 學 :
日 常 慳 錢 5 貼 士


今 時 今 日 , 賺 錢 固 然 重 要 , 但 識 慳 更 重 要 。 以 下 有 幾 個 生 活 小 貼 士 , 只 要 多 加 留 意 , 人 人 都 可 以 輕 鬆 慳 錢 。
一 ) 每 人 每 日 要 飲 8 杯 水 , 不 少 人 一 口 渴 , 就 會 到 便 利 店 買 樽 裝 水 或 其 他 飲 料 , 雖 然 只 是 幾 元 , 但 小 數 怕 長 計 , 倒 不 如 自 己 帶 水 , 雖 然 較 重 , 但 既 慳 錢 , 又 環 保 , 何 樂 而 不 為 ?
二 ) 都 市 人 注 重 身 體 健 康 , 健 身 中 心 如 雨 後 春 筍 , 但 每 月 會 費 一 般 上 百 元 , 其 實 到 公 園 跑 步 , 一 毛 錢 都 不 用 花 , 而 且 可 以 親 近 自 然 , 更 實 際 。
三 ) 現 代 人 離 不 開 電 腦 , 就 算 外 出 或 睡 覺 時 都 會 24 小 時 長 開 , 不 只 白 畀 電 費 , 過 往 更 試 過 長 開 電 腦 , 機 件 因 過 熱 而 短 路 , 燒 毀 家 園 , 不 得 不 留 意 。


善 用 公 司 資 源

四 ) 雜 誌 及 網 上 不 時 有 護 膚 品 試 用 裝 換 領 , 女 士 們 可 先 試 用 效 果 , 如 覺 適 合 才 購 買 , 以 免 買 了 不 合 用 的 護 膚 品 , 損 了 皮 膚 又 浪 費 金 錢 。
五 ) 打 工 仔 可 善 用 公 司 資 源 , 例 如 為 電 話 叉 電 及 打 印 , 當 然 要 適 可 而 止 , 而 且 要 配 合 公 司 政 策 。

沒有留言:

張貼留言