2008年12月8日 星期一

中 電 三 人 組 四 個 月 減 147 磅


蘋果日報網上版
中 電 三 人 組 四 個 月 減 147 磅

【 記 者 王 智 君 報 道 】 出 色 的 工 作 表 現 , 必 須 建 基 於 強 健 的 體 魄 , 中 華 電 力 為 鼓 勵 員 工 在 應 付 工 作 要 求 之 餘 , 也 要 顧 及 個 人 身 心 健 康 , 故 推 出 「 體 適 能 挑 戰 賽 」 減 肥 計 劃 , 三 名 員 工 為 了 重 拾 少 年 時 的 輕 盈 體 態 , 一 同 組 隊 參 加 , 在 四 個 月 後 , 三 人 成 功 減 掉 147 磅 贅 肉 。
張 國 威 、 鍾 傑 明 與 黃 志 強 均 是 剛 剛 30 出 頭 , 三 人 減 肥 前 體 重 逾 200 磅 , 由 於 他 們 同 在 中 電 觀 塘 運 作 中 心 工 作 , 決 定 組 隊 參 加 挑 戰 賽 , 同 期 還 有 18 名 中 電 員 工 參 賽 。 張 國 威 笑 言 , 曾 在 午 飯 時 與 鍾 傑 明 共 吃 一 碟 飯 遭 同 事 取 笑 , 「 兩 個 人 加 埋 400 幾 磅 , 點 夠 飽 ? 」 但 經 過 四 個 月 刻 苦 減 肥 努 力 , 每 人 平 均 減 掉 49 磅 。
體 重 由 233 磅 降 至 184 磅 的 黃 志 強 坦 言 , 未 參 加 比 賽 前 , 「 每 日 放 工 返 到 屋 企 都 唔 想 郁 」 , 平 時 習 慣 邊 看 電 視 邊 吃 零 食 , 一 下 子 要 改 變 飲 食 習 慣 的 確 困 難 , 「 不 過 三 個 人 一 齊 減 , 可 以 互 相 勉 勵 同 監 察 , 仲 可 以 鬥 邊 個 減 得 最 多 ! 」 故 此 , 他 們 放 工 後 會 一 起 做 運 動 , 在 減 肥 路 上 絕 不 孤 單 。 結 果 鍾 傑 明 以 減 去 48 磅 , 加 上 身 材 減 得 最 均 勻 , 成 功 奪 得 最 高 減 磅 百 分 比 獎 , 獲 頒 獎 狀 作 鼓 勵 。


《 減 肥 前 》 黃 志 強   233 磅


《 減 肥 前 》 鍾 傑 明   262 磅


飲 食 運 動 雙 管 齊 下

《 減 肥 前 》 張 國 威   220 磅

中 電 人 力 資 源 經 理 朱 學 文 表 示 , 員 工 一 般 不 會 察 覺 肥 胖 對 健 康 的 威 脅 , 「 佢 冇 病 冇 痛 , 唔 會 覺 得 自 己 身 體 有 問 題 。 」 他 指 出 , 大 部 份 參 加 挑 戰 賽 的 員 工 , 都 是 透 過 健 康 檢 查 環 節 , 才 得 悉 自 己 原 來 有 高 血 糖 、 高 血 壓 及 膽 固 醇 超 標 等 問 題 。
朱 學 文 稱 , 很 多 員 工 在 減 肥 時 只 集 中 節 食 或 運 動 其 中 一 項 , 令 減 磅 效 果 不 理 想 , 但 挑 戰 賽 同 時 在 飲 食 及 運 動 兩 方 面 手 , 實 行 雙 管 齊 下 。 在 為 期 四 個 月 的 比 賽 , 營 養 師 會 與 參 加 者 會 面 10 次 , 又 有 體 適 能 練 按 各 人 的 體 能 及 需 要 , 度 身 設 計 合 適 的 健 身 計 劃 。



《 減 肥 後 》 ( 右 起 ) 黃 志 強 、 鍾 傑 明 、 張 國 威


FruitDaily 1.1J(PHP) Code by ManInNet
Edit by : cell_kk - 12/08/2008 12:04:42 Home

沒有留言:

張貼留言