2009年2月26日 星期四

助 電 動 車 普 及   免 五 年 登 記 稅

生果日報網上版
助 電 動 車 普 及   免 五 年 登 記 稅

【 本 報 訊 】 零 排 放 的 電 動 車 已 為 全 球 焦 點 , 財 政 司 司 長 曾 俊 華 宣 佈 政 府 研 究 本 港 廣 泛 使 用 電 動 車 , 包 括 在 政 府 停 車 場 提 供 充 電 設 施 , 又 帶 頭 試 用 一 款 日 本 製 電 動 車 。 業 界 質 疑 電 動 車 車 價 貴 及 配 套 不 足 , 本 地 暫 難 普 及 。 環 保 組 織 稱 , 若 未 及 早 改 善 發 電 廠 排 放 廢 氣 問 題 , 電 動 車 也 會 帶 來 環 保 問 題 。


政 府 停 車 場 提 供 充 電
zoom

電 能 電 單 車 咪 錶 旁 有 叉 電 顯 示 器 , 可 顯 示 剩 餘 電 量 。

曾 俊 華 在 預 算 案 中 稱 , 希 望 能 及 早 引 入 新 型 電 動 車 , 並 考 慮 引 入 政 府 使 用 。 他 會 領 導 督 導 委 員 會 , 與 學 者 、 車 廠 代 表 等 探 討 電 動 車 使 用 。 預 算 案 並 再 把 下 月 屆 滿 的 環 保 車 輛 首 次 登 記 稅 優 惠 延 長 五 年 。 據 悉 政 府 日 內 與 一 間 日 本 車 廠 簽 訂 諒 解 備 忘 錄 , 提 供 一 部 4 座 位 及 引 擎 容 量 較 低 的 小 型 電 動 車 供 政 府 試 用 。 政 府 又 研 究 在 政 府 多 層 停 車 場 提 供 電 動 車 充 電 設 施 , 以 及 推 廣 至 私 人 停 車 場 。
電 動 車 充 電 分 家 用 式 及 快 速 式 , 前 者 接 駁 一 般 家 居 電 源 充 電 8 小 時 , 可 行 車 100 至 200 公 里 , 政 府 消 息 指 本 地 私 家 車 每 日 行 車 約 30 公 里 , 已 足 夠 使 用 , 而 且 能 源 費 用 較 汽 油 車 便 宜 八 成 , 但 他 承 認 的 士 等 日 行 數 百 公 里 , 暫 未 適 合 轉 用 電 動 車 。
至 於 快 速 式 , 只 需 半 小 時 已 可 補 充 汽 車 80% 電 力 , 消 息 承 認 政 府 停 車 場 引 入 的 只 為 家 用 式 充 電 設 施 , 「 將 來 可 以 好 似 外 國 咁 , 油 站 會 有 快 速 式 充 電 。 」 按 英 國 研 究 , 使 用 電 動 車 後 總 耗 電 量 會 增 加 4% 至 16% 。
市 面 已 登 記 電 動 車 只 有 31 架 , 多 為 大 型 機 構 如 中 電 等 使 用 的 小 型 車 作 試 驗 用 。 政 府 有 6 部 警 隊 試 用 中 的 Vectrix 電 動 電 單 車 , 富 利 堡 主 席 黃 毅 力 說 每 部 約 93,000 元 , 較 汽 油 車 貴 三 成 多 。 Mini 、 三 菱 今 年 起 限 量 生 產 電 動 車 , SMART 、 日 產 會 在 2012 年 大 規 模 生 產 。


商 會 : 車 價 貴 未 普 及

汽 車 商 會 會 長 李 達 成 說 , 電 動 車 94 年 至 今 一 再 免 稅 也 未 能 普 及 , 是 因 車 價 貴 , 又 缺 乏 充 電 站 等 設 施 。 進 出 口 汽 車 商 會 會 長 羅 少 雄 說 , 內 地 正 發 展 電 動 車 , 如 奧 運 已 動 用 500 輛 國 產 電 動 車 , 當 局 應 放 寬 政 策 讓 較 便 宜 內 地 電 動 車 進 口 。
綠 色 和 平 項 目 經 理 陳 宇 輝 說 , 本 地 50% 電 力 來 自 燒 煤 , 90% 有 害 的 二 氧 化 硫 及 20% 懸 浮 粒 子 , 均 排 放 自 發 電 廠 , 故 若 電 力 公 司 未 有 改 善 , 廣 泛 使 用 電 動 車 也 會 破 壞 環 境 。


理 大 研 製 電 動 小 車 MyCar

【 本 報 訊 】 一 家 名 為 EuAuto 的 香 港 公 司 , 與 理 工 大 學 多 年 前 已 開 始 研 究 , 成 功 推 出 一 款 適 合 在 城 市 內 行 走 的 電 動 小 車 , 以 MyCar 名 字 進 攻 車 壇 , 在 去 年 7 月 舉 行 的 倫 敦 車 展 中 亮 相 。


充 電 8 小 時 可 行 112 公 里
zoom

MyCar 是 一 家 本 港 公 司 與 理 工 大 學 研 究 推 出 的 電 動 小 車 。 資 料 圖 片

MyCar 的 造 型 由 意 大 利 著 名 汽 車 設 計 師 喬 治 亞 羅 ( Giugiaro ) 設 計 , 有 年 輕 活 力 感 , 動 力 配 搭 是 以 蓄 電 池 接 駁 電 動 馬 達 , 每 次 充 電 8 至 10 小 時 , 可 續 行 約 112 公 里 , 極 速 可 達 每 小 時 64 公 里 。
財 政 預 算 案 指 推 動 使 用 電 動 車 也 會 帶 來 商 機 , 汽 車 工 業 學 會 會 長 李 耀 培 說 , 電 動 車 現 階 段 仍 有 不 足 , 如 現 時 電 動 車 電 池 較 一 般 汽 車 電 池 大 7 倍 , 令 其 重 量 、 車 速 受 限 制 。 他 說 全 球 車 廠 均 致 力 研 究 體 積 小 、 電 力 夠 的 電 池 : 「 邊 個 快 就 邊 個 贏 。 」 理 工 近 年 研 發 的 電 動 車 MyCar , 將 出 口 英 國 : 「 香 港 電 子 技 術 一 直 唔 弱 , 如 果 可 以 研 發 到 有 效 電 池 , 再 加 埋 政 府 批 地 、 技 術 支 援 , 可 以 發 展 呢 行 工 業 幫 補 經 濟 。 」
政 府 於 06 年 成 立 香 港 汽 車 零 部 件 研 發 中 心 , 協 助 業 界 發 展 電 動 車 , 負 責 的 生 產 力 促 進 局 發 言 人 說 , 正 協 助 業 界 及 大 學 研 發 電 動 車 , 並 會 研 究 安 裝 於 停 車 場 的 智 能 充 電 器 。



由 汽 車 商 引 入 的 環 保 電 能 電 單 車 。 黎 樹 雄 攝


FruitDaily 1.1J Coded by ManInNet

2009年2月23日 星期一

董橋隨筆 董橋  敬慕周紹良先生

生果日報網上版

敬 慕 周 紹 良 先 生


周 紹 良 先 生 的 千 金 周 瑜 從 北 京 寄 來 我 的 幾 本 書 要 我 簽 名 留 念 。 她 說 她 父 親 留 給 她 的 唯 一 「 財 富 」 是 五 百 本 簽 名 本 , 都 是 父 親 生 前 好 友 送 的 著 作 , 同 輩 的 有 功 、 饒 宗 頤 、 季 羡 林 、 王 世 襄 、 任 繼 愈 、 舒 蕪 、 黃 苗 子 、 黃 裳 、 吳 小 如 , 上 一 輩 的 有 趙 樸 初 、 茅 盾 、 施 蟄 存 、 阿 英 、 謝 興 堯 、 趙 景 深 、 張 中 行 、 臧 克 家 。 她 說 她 父 親 要 她 接 用 心 蒐 集 心 儀 的 作 家 簽 名 本 , 說 是 「 要 力 爭 做 大 些 , 收 集 得 精 些 」 。 周 瑜 還 送 了 兩 本 書 給 我 , 一 本 是 她 祖 父 叔 迦 先 生 的 《 周 叔 迦 說 佛 》 , 一 本 是 她 父 親 的 《 唐 傳 奇 箋 證 》 , 都 鈐 了 紹 良 先 生 的 藏 書 印 章 給 我 清 賞 。
我 是 周 紹 良 先 生 的 老 讀 者 , 他 的 書 幾 乎 讀 遍 了 , 《 清 代 名 墨 叢 談 》 和 《 清 墨 叢 談 》 自 然 喜 歡 , 《 蓄 墨 小 言 》 尤 其 讀 了 又 讀 , 查 了 再 查 , 太 好 用 也 太 好 看 了 。 我 無 緣 拜 識 周 先 生 , 在 他 辭 世 三 四 年 後 竟 然 得 悉 他 女 兒 是 我 的 讀 者 , 讀 過 我 那 麼 多 本 書 , 欣 忭 之 餘 , 不 無 惆 悵 : 紹 良 先 生 在 世 之 日 , 我 真 應 該 不 辭 冒 昧 修 書 問 安 、 問 學 、 問 字 , 看 在 女 兒 份 上 他 一 定 不 會 介 意 。 中 國 的 老 典 籍 老 學 術 老 文 玩 周 先 生 那 一 代 人 是 最 後 一 班 列 車 上 的 乘 客 了 , 我 這 一 代 人 沒 那 份 淵 源 , 只 好 枯 坐 在 月 台 上 望 車 塵 而 興 嘆 。

最 後 一 班 列 車 誰 也 料 不 到 那 其 實 不 是 一 班 平 平 安 安 的 列 車 。 周 紹 良 先 生 和 他 同 時 代 的 讀 書 人 學 問 家 一 九 四 九 年 之 後 經 歷 了 一 波 又 一 波 的 政 治 浩 劫 , 身 心 受 辱 , 事 業 叫 停 , 生 命 中 艷 陽 的 年 歲 悽 然 見 不 到 艷 陽 , 他 們 幾 乎 都 靠 夕 陽 的 殘 照 和 深 宵 的 風 燭 重 溫 荒 廢 的 功 課 , 一 心 一 意 追 回 耽 誤 了 的 時 光 : 他 們 的 成 就 是 帶 血 帶 淚 的 成 就 。 周 瑜 回 憶 父 親 寫 了 一 篇 〈 高 山 仰 止 〉 , 她 說 家 書 房 藏 一 本 巴 掌 大 的 油 印 小 書 《 北 荒 草 》 , 那 是 父 執 聶 紺 弩 的 文 革 詩 集 , 她 父 親 在 封 面 上 寫 下 悲 愴 的 詩 句 懷 念 悽 苦 的 詩 家 :
北 荒 往 事 已 風 流 , 革 命 如 今 豈 到 頭 。
十 載 幽 囚 天 作 孽 , 百 端 磨 折 命 為 仇 。
撐 腸 剩 有 詩 千 首 , 把 臂 猶 存 貉 一 丘 。
何 罪 遣 君 居 此 地 , 天 高 無 處 問 來 由 !
周 紹 良 先 生 是 個 冷 靜 低 調 的 熱 心 人 , 眼 見 朋 友 的 屈 他 不 甘 沉 默 , 關 愛 後 輩 的 事 業 他 慷 慨 襄 助 , 周 瑜 說 她 父 親 愛 書 藏 書 卻 常 常 把 一 些 古 籍 珍 品 送 給 年 輕 的 學 人 , 辛 德 勇 寫 過 文 章 說 周 先 生 為 了 鼓 勵 他 收 集 有 價 值 的 歷 史 文 獻 , 不 惜 送 給 他 好 幾 部 書 : 「 其 中 最 珍 貴 的 是 一 本 萬 曆 末 年 刊 刻 的 《 玉 匣 記 》 , 這 是 研 究 明 代 社 會 風 俗 極 為 難 得 的 史 料 。 翻 檢 《 中 國 古 籍 善 本 書 目 》 , 知 明 代 的 《 玉 匣 記 》 國 內 公 藏 目 前 還 沒 有 見 過 著 錄 , 其 罕 見 程 度 可 想 而 知 」 。 我 聽 說 過 這 部 書 , 早 年 一 位 集 藏 明 代 文 玩 的 前 輩 跟 我 提 過 《 玉 匣 記 》 , 說 是 只 聞 其 名 未 見 其 書 , 猜 想 書 中 所 記 明 代 世 俗 風 情 一 定 深 具 參 考 價 值 : 「 幾 十 年 都 找 不 到 , 畢 竟 不 是 高 濂 的 《 玉 簪 記 》 啊 ! 」 前 輩 苦 笑 說 。 他 也 收 藏 不 少 清 墨 , 常 說 古 墨 不 僅 是 文 房 雅 玩 更 是 文 人 治 學 的 足 頭 隱 藏 多 少 志 業 的 消 息 , 可 惜 紹 良 先 生 寫 的 那 幾 本 墨 書 老 先 生 都 看 不 到 了 。 我 倒 真 的 是 讀 了 周 先 生 的 《 蓄 墨 小 言 》 上 下 兩 冊 才 知 道 了 清 代 文 人 高 士 的 許 多 故 事 , 書 中 那 些 古 墨 名 墨 儘 管 遙 遠 , 坊 間 碰 到 大 名 頭 小 名 頭 的 文 房 雅 玩 起 碼 不 再 陌 生 了 。 彭 元 瑞 的 「 賜 硯 堂 墨 」 沒 見 過 , 我 卻 收 得 一 件 彭 元 瑞 隆 五 十 年 寫 的 泥 金 《 般 若 波 羅 蜜 多 心 經 》 。

是 裝 裱 精 緻 的 小 冊 頁 , 聽 說 是 台 灣 國 立 師 範 大 學 一 位 國 文 授 的 舊 藏 , 十 幾 年 前 我 在 台 北 鄭 老 先 生 古 舊 的 書 畫 店 邂 逅 , 書 法 確 然 十 分 漂 亮 , 泥 金 神 采 也 格 外 煥 發 , 老 先 生 說 彭 元 瑞 書 名 顯 赫 , 是 南 昌 人 , 號 芸 楣 , 官 至 工 部 尚 書 , 協 辦 大 學 士 , 贈 太 子 太 保 : 「 《 心 經 》 冊 頁 字 字 流 麗 , 不 可 多 見 , 暫 時 捨 不 得 賣 ! 」 此 後 數 年 每 去 台 北 我 都 去 看 望 老 先 生 , 也 都 問 他 泥 金 《 心 經 》 是 不 是 可 以 買 了 。 三 幾 年 過 去 , 那 年 臨 近 春 節 , 他 找 出 幾 通 清 人 書 札 勻 給 我 , 一 時 高 興 連 《 心 經 》 也 找 出 來 讓 我 帶 回 香 港 過 年 了 。
周 紹 良 先 生 《 蓄 墨 小 言 》 上 冊 〈 賜 硯 堂 墨 〉 考 訂 「 賜 硯 堂 」 是 彭 元 瑞 齋 名 。 他 說 「 賜 硯 堂 」 為 齋 名 者 , 清 代 很 多 : 「 蓋 因 當 時 每 逢 佳 節 , 皇 帝 總 喜 以 硯 墨 相 賜 , 而 受 者 感 此 殊 榮 , 因 取 為 齋 名 」 。 周 先 生 根 據 壽 石 工 《 重 玄 瑣 記 》 所 述 汪 近 聖 什 景 墨 背 面 「 彭 氏 書 畫 墨 」 斷 定 他 所 藏 鑒 古 齋 「 賜 硯 堂 仿 墨 」 之 「 名 花 十 友 」 墨 也 是 彭 元 瑞 用 墨 , 並 在 清 代 李 元 度 《 國 朝 先 正 事 略 》 卷 十 七 《 曹 文 恪 公 事 略 》 找 到 所 附 之 〈 彭 元 瑞 傳 〉 : 「 其 以 『 賜 硯 』 作 為 堂 名 , 是 由 於 他 撰 寫 清 宮 燈 詞 而 叨 蒙 皇 帝 『 貂 裘 端 硯 』 之 賜 」 。
紹 良 先 生 幾 本 賞 墨 著 述 所 記 的 家 藏 古 墨 上 千 笏 , 那 麼 多 年 我 只 僥 倖 在 坊 間 買 到 他 寫 過 的 兩 笏 , 一 笏 是 王 夢 樓 所 題 汪 心 農 的 雲 液 墨 , 一 笏 是 司 馬 達 甫 、 程 振 甲 所 造 之 瓦 當 墨 。 周 先 生 在 《 蓄 墨 小 言 》 說 , 他 篋 中 藏 的 「 雲 液 」 墨 一 笏 精 美 動 人 : 「 通 體 雲 紋 , 金 墨 相 間 , 真 異 品 奇 製 。 面 『 雲 液 』 二 字 , 陰 識 填 金 ; 背 『 汪 心 農 製 』 , 顯 然 為 王 文 治 手 筆 。 腰 子 形 , 渾 然 天 成 , 毫 無 棱 角 , 玩 之 不 忍 離 手 , 神 品 也 」 ! 我 那 丸 瓦 當 墨 是 溥 雪 齋 舊 藏 , 錦 盒 上 鈐 雪 齋 藏 印 , 平 圓 式 , 周 徑 約 三 公 分 , 厚 半 公 分 , 一 面 圖 「 長 毋 相 忘 」 瓦 當 文 , 一 面 篆 文 環 書 「 司 馬 達 甫 、 程 也 園 同 造 」 九 字 , 陰 識 填 金 , 中 間 圓 心 嵌 一 珠 , 側 面 陽 文 楷 書 「 大 清 隆 年 製 」 , 紹 良 先 生 從 《 履 園 叢 話 》 和 《 有 心 齋 文 》 中 找 出 兩 人 生 平 。 照 周 瑜 說 , 六 十 年 代 尾 她 父 親 把 千 錠 藏 墨 全 部 捐 給 故 宮 博 物 院 , 她 從 小 熟 悉 的 裝 老 墨 的 餅 盒 一 下 子 全 不 見 了 , 只 見 父 親 興 來 反 覆 翻 閱 那 些 墨 的 四 大 本 拓 片 。

彭 元 瑞 泥 金 《 心 經 》 ( 局 部 )



FruitDaily 1.1J Coded by ManInNet

2009年2月21日 星期六

健身派對肌男鬥慾女

東方日報網上網
健身派對肌男鬥慾女

21/02/2009

今 日 同 大 家 介 紹 一 個 別 開 生 面 派 對 之 夜 , 佢 最 特 別 地 方 , 就 係 擺 明 係 商 業 活 動 , 但 一 樣 大 把 人 玩 , 而 且 玩 得 不 知 幾 咁 開 心 。 有 人 會 問 係 咪 請 好 多 明 星 歌 星 撐 場 , 所 以 座 無 虛 席 呢 ? 又 唔 係 喎 , 表 演 嘉 賓 又 平 又 冇 名 氣 , 但 點 解 仲 可 以 大 收 旺 場 , 我 一 於 探 討 一 下 。

冇 人 敢 做

香 港 有 唔 少 大 型 連 鎖 健 身 中 心 , 美 國 亦 唔 例 外 , 其 中 有 一 間 咁 今 年 20 周 年 紀 念 , 於 是 就 決 定 搞 個 大 型 派 對 玩 一 下 , 但 要 使 咁 多 錢 , 如 果 淨 係 畀 會 員 癲 番 晚 , 計 落 實 在 重 皮 , 於 是 管 理 層 決 定 , 派 對 內 容 要 有 埋 宣 傳 同 推 廣 作 用 。

高 層 決 定 大 方 向 之 後 , 負 責 同 事 , 就 四 出 搵 合 適 搞 手 , 問 過 幾 個 有 名 派 對 搞 手 , 都 話 好 難 搞 得 好 , 事 關 健 身 同 派 對 , 可 以 話 風 馬 牛 不 相 及 , 兩 個 大 纜 都 扯 唔 埋 主 題 , 冇 人 有 信 心 會 搞 得 好 , 於 是 個 個 都 唔 肯 接 呢 個 job 。

呢 個 時 候 , 美 國 東 岸 著 名 派 對 女 搞 手 阿 潔 聽 到 呢 個 消 息 , 佢 獨 排 眾 議 , 覺 得 大 有 可 為 , 於 是 主 動 接 觸 健 身 中 心 。 兩 方 面 一 個 有 心 , 一 個 有 意 , 於 是 一 拍 即 合 , 阿 潔 全 權 負 責 呢 個 健 身 之 夜 大 型 派 對 。

阿 潔 接 手 後 乜 都 唔 諗 , 竟 然 健 身 中 心 玩 成 個 星 期 。 同 事 問 阿 潔 做 乜 ? 佢 笑 笑 口 話 諗 緊 計 , 七 日 之 後 深 夜 , 阿 潔 公 司 所 有 同 事 都 接 到 電 話 , 話 明 天 一 早 返 公 司 開 會 , 個 個 都 唔 知 阿 潔 度 搞 乜 ? 點 知 第 二 朝 返 到 公 司 , 成 份 計 劃 書 已 經 出 現 大 家 眼 前 , 阿 潔 話 馬 上 睇 , 冇 問 題 就 即 刻 照 做 。

用 大 電 視 洗 腦

同 事 們 馬 上 翻 開 手 上 計 劃 書 , 睇 完 之 後 , 個 個 都 大 讚 阿 潔 好 , 計 劃 一 定 引 起 震 撼 , 於 是 各 自 展 開 工 作 , 當 然 事 前 仲 要 將 個 派 對 煲 熱 , 首 先 將 門 票 定 到 五 百 美 元 一 張 , 一 推 出 就 賣 晒 , 之 後 網 上 拍 賣 , 仲 炒 到 成 千 蚊 一 張 , 即 時 成 為 城 巿 熱 話 。

門 票 點 解 咁 搶 手 ? 原 來 絕 大 部 分 仲 阿 潔 手 上 , 之 後 , 健 身 中 心 就 推 出 送 飛 計 劃 , 只 要 會 員 介 紹 朋 友 , 兩 人 即 時 交 半 年 月 費 , 就 可 得 到 派 對 門 票 兩 張 , 呢 個 計 劃 一 推 出 , 中 心 門 口 大 排 長 龍 , 健 身 中 心 開 心 到 不 得 了 , 派 對 未 開 始 都 贏 晒 口 碑 。

有 咁 多 人 排 隊 , 無 他 , 半 年 月 費 只 係 三 四 百 蚊 , 但 有 成 千 蚊 飛 送 , 大 家 都 認 為 好 抵 , 但 阿 潔 仲 有 一 部 分 飛 留 住 , 就 係 留 番 畀 傳 媒 送 畀 讀 者 , 於 是 傳 媒 幫 助 下 , 派 對 未 開 始 , 已 經 街 知 巷 聞 , 到 派 對 日 , 中 午 就 有 人 排 隊 入 場 。

查 實 個 派 對 晚 上 八 點 至 開 始 , 人 一 早 排 隊 , 阿 潔 早 就 預 計 得 到 , 所 以 會 場 外 有 大 電 視 不 停 播 中 心 廣 告 , 向 佢 洗 幾 個 鐘 頭 腦 , 呢 招 都 夠 毒 呀 ! 入 到 會 場 , 同 其 他 派 對 差 唔 多 , 就 係 有 酒 飲 同 有 舞 跳 , 大 家 玩 到 差 唔 多 時 候 , 戲 肉 喇 !

向 觀 眾 再 落 藥

十 多 名 超 級 大 隻 佬 出 場 , 個 個 制 服 誘 惑 , 唔 知 仲 以 為 真 係 查 牌 , 點 知 當 音 樂 再 起 時 , 全 部 大 隻 佬 齊 齊 剝 衫 , 展 露 出 健 碩 身 材 , 一 眾 女 觀 眾 即 時 尖 叫 , 大 隻 佬 唔 畀 佢 停 , 連 條 褲 都 扯 爛 埋 , 個 個 丁 字 底 褲 示 人 , 女 觀 眾 自 然 high 到 爆 燈 。

但 戲 肉 冇 咁 簡 單 , 呢 個 時 候 , 工 作 人 員 即 時 抬 幾 部 健 身 器 材 上 台 , 由 幾 位 壯 男 即 時 表 現 , 但 為 更 吸 引 , 仲 請 幾 個 女 觀 眾 上 台 一 齊 玩 , 就 係 坐 大 隻 佬 身 上 , 睇 住 佢 做 健 身 , 同 時 畀 女 觀 眾 感 受 肌 肉 震 撼 , 於 是 囡 囡 齊 齊 坐 壯 男 身 上 。

當 大 隻 佬 一 玩 器 材 時 , 仲 叫 囡 囡 隨 意 撫 摸 , 囡 囡 摸 完 之 後 個 個 都 大 叫 過 癮 , 落 台 後 第 二 批 又 上 , 佢 愈 摸 愈 狼 死 , 有 仲 連 壯 男 私 處 都 摸 埋 , 期 間 司 儀 當 然 鼓 勵 大 家 齊 齊 健 身 , 就 算 唔 得 閒 , 都 要 叫 屋 企 個 男 人 走 去 中 心 鍛 煉 一 下 , 明 顯 再 向 觀 眾 落 藥 。

之 後 音 樂 再 起 , 壯 男 同 現 場 觀 眾 打 成 一 片 , 有 仲 連 丁 字 褲 都 畀 人 除 埋 , 最 後 玩 到 將 囡 囡 舉 起 掟 落 台 , 阿 潔 怕 有 意 外 , 馬 上 制 止 , 但 整 個 派 對 十 分 成 功 , 無 論 主 辦 機 構 同 埋 觀 眾 都 印 象 深 刻 , 令 人 畢 生 難 忘 , 阿 潔 又 打 贏 佢 事 業 上 成 功 一 仗 。

後 記 :

阿 潔 確 係 一 個 有 本 事 搞 手 , 人 人 都 唔 敢 接 手 , 但 佢 就 拍 心 口 接 做 , 但 最 重 要 就 係 一 都 唔 心 急 , 佢 寧 願 花 七 日 時 間 去 體 會 健 身 魅 力 同 震 撼 之 處 , 於 是 將 佢 擺 入 派 對 裏 面 , 加 入 舞 男 同 試 摸 環 節 , 令 人 人 都 可 以 親 身 體 會 , 至 於 佢 有 冇 同 教 練 有 一 手 靈 感 , 佢 就 話 係 商 業 秘 密 喎 。

撰 文 : 小 德













OrientalDaily 2.0 Coded by ManInNet